sobota, 13 października 2012

Witam ! :)

Ostatnimi czasy nie miałam czasu udzielać się na blogu w zwiazku z obowiazkami szkolnymi i rodzinnymi. Maluszek wymaga aby coraz więcej czasu poświęcać na zabawe z nim a nie siedziec przed komputerem. Postaram sie nadrobić stracony czas i udzielać się na blogu jak najczęściej a za moją długą przerwę pragnę was przeprosić.

Pare tygodni temu udało mi się natrafic na ciekawa akcje na facebooku a mianowicie Nova Clear zorganizował testowanie produktów swoich produktów





W skład serii wchodzą:

- Acne Cleanser - delikatny płyn do mycia twarzy
- Acne Mask - maseczka do twarzy
- Acne Cream - krem do twarzy
- Acne Spot Treatment - preparat punktowy



Produkty Nova Clear to kompleksowa pielegnacja cery tłustej i trądzikowej.
Zdecydowałam się na wzięcie udziału w akcji gdyż moje problemy z trądziekiem pojawiają się w dalszym ciągu. Poprzez przebytą ciążę problem mój się nasilił. Pomyslałam, że warto spróbować. Gdy listonosz dostarczył mi paczke z produktem byłam szczęśliwa, lecz termin przydatnosci mnie zasmucił bo krem był ważny przez 2 miesiące. Pomimo tego zaczęłam testowanie. Niedługo później listowy dostarczył mi kolejna paczkę z tym samym kremem Nova Clear, tym razem z datą przydatności do 2014 roku :) Byłam zdziwiona ale jednocześnie radosna. Przeczytałam na facebooku ze produkty zostały wysłane ponownie z dłuższą datą przydatności. 





Przyznam, że z produktami Nova Clear nie miałam nigdy wcześniej doczynienia. Nie czytałam na temat ich produktów recenzji więc nie wiedziałam czego mam się spodziewać. Od chwili, kiedy listonosz wręczył mi paczkę zaczęło się testowanie. Przez pierwsze pare dni zaobserwowałam pojawienie się większej ilości niechcianych zaczerwienień. Nie wiedziałam czy mam dalej stosować krem czy przerwać jego stosowanie ale postanowiłam się nie poddawać. Stosowałam krem przez kolejne kilka dni po czym zauważyłam zmniejszenie się wyprysków a nowe nie pojawiały się na mojej twarzy. Skóra stała się bardziej matowa.


Powiem Wam szczerze, że nie spodziewałam sie takich rezultatów. 

Drugim kremem podzieliłam się z przyjaciółką. Stwierdziła, że jej skóra jest o wiele czystsza. Ilość wyprysków zmniejszyła się o połowę a nowe nie powstają już tak często.



A teraz przejdziemy do zwenętrznych walorów kremu. 
Zapach jest przyjemny - na początku... potem staje się nieciekawy, ale za cenę piękna trzeba płacić.
Konsystencja jest dość gęsta - krem jest wydajny, nie trzeba dużo zużyć na 1 aplikację
Kolor jest biało/rzeźroczysty - po nałozeniu na skórę staje się przeźroczysty
Po nałożeniu na skórę nie klei się a skóra wygląda na zdrową i odzywioną.
Krem nie przeszkadza w nakładaniu makijażu. Idealnie współgra z fluidem/pudrem.



Co do składu to nie znam się na nim. Dla zainteresowanych skład kremu poniżej: 


moja ocena? 4,5/5
Z czego wynika?

Działanie: 5/5
Konsystencja: 5/5
Wydajność: 5/5
Zapach: 3,5

Cena kremu:  około 50zł.


Dziękuję za czas poswięcony na przeczytanie mojej recenzji.
Oraz wielkie podziękowania dla Nova Clear za możliwość przetestowania kremu :)

Pozdrawiam ! ")

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz