piątek, 13 lipca 2012

Wakacje z kremem SUDOMAX :)

Witajcie !

Tak tak, wiem, że dłuższy czas nie udzielałam się na blogu, za co od razu pragnę Was przeprosić.

Masa spraw na głowie plus fala upałów dały za swoje, ale obiecuje, że od teraz sumiennie biorę się za pracę nad blogiem !

A teraz do rzeczy :)
Udało mi się nawiązać współpracę z firmą SUDOPHARMA, dzięki której mogłam przetestować hypoalergiczny i antybakteryjny krem SUDOMAX dla dzieci i dorosłych z tlenkiem cynku.
Paczka zawierała:
- Pełnowartościowy krem SUDOMAX 55g
- 5 próbek kremu SUDOMAX do indywidualnego rozdysponowania

Krem przeznaczony jest dla dzieci - do ochrony skóry skóry m.in. przed odpieluszkowym odparzeniom, oraz dla dorosłych - mających problemy skórne np. w wyniku długotrwałego przebywania w pozycji leżącej.

SUDOMAX oprócz tlenku cynku zawiera także:
- Olej ze słodkich migdałów - żródło nienasyconych kwasów tłuszczowych (NNKT) omega-6 i omega-9, uczestniczących w regeneracji skóry.
- Pantenol - dodatkowo wspomagający regenerację oraz posiadający działanie przeciwzapalne. 
- Glicerynę - intensywnie nawilżającą i przeciw działającą podrażnieniom.
- Lanolinę - wygładzająca naskórek, uzupełniająca brakujące składniki oraz chroniąca skórę przed utratą wody.
- Naturalny olejek lawendowy - działające antybakteryjnie i grzybiczo.

Dodatkowo SUDOMAX jest wolny od sztucznych kompozycji zapachowych, PEG-ów, parabenów i alkoholu benzylowego - który zaliczany jest do grupy substancji najczęściej wywołujących reakcje alergiczne.


Zdecydowałam się na przetestowanie tego właśnie kremu, gdyż moje dziecko ma dość spore problemy z odparzeniami skóry. Sama tez borykam się jeszcze z problemem trądziku. 
Krem ma gęstą konsystencję, co utrudnia jego rozprowadzanie. Delikatny, przyjemny zapach powoduje, że mamy ochotę sięgać po niego częściej ( mi np. kojarzy się z zapachem małego dzieciątka oraz mojego dzieciństwa, gdzie babcia smarowała moje odparzenia czy problemy skórne podobnym kremikiem ).

Stosowałam już różne kremy na odparzenia i mogę z czystym sumieniem powiedzieć że znajduje się na jednym z pierwszych miejsc mojej listy.

Co do moich problemów skórnych jest na 1 miejscu. Doskonale radzi sobie z trądzikiem. Przyspiesza czas gojenia i zmniejsza widoczność niedoskonałości.


Krem działa dość długo. pomógł mojemu dziecku uporać się z uporczywą ciemieniuchą, która co jakiś czas powraca. 
Wadą tego produktu jest ciężka zmywalność. Dosyć długo zajmuje pozbycie się resztek produktu przy jego zmywaniu ze skóry bądź przy częściowym jego wchłonięciu.

Wielkim plusem kremu jest jego cena. A mianowicie cena kremu SUDOMAX jest niższa o około 3-4 zł w porównaniu do podobnych produktów konkurencyjnych.

SUDOMAX 55g - ok. 7,25zł
SUDOMAX 110g - ok. 11zł
SUDOMAX 230g - ok. 17,30zł

Z czystym sumieniem polecam ten produkt przyszłym jak i obecnym mamom oraz osobom borykającym się z problemami skórnymi.

Wielkie podziękowania dla firmy SUDOPHARMA za umożliwienie mi przetestowania kremu SUDOMAX.

Wszelkie niezbędne informacje możecie znaleźć na stronie producenta:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz