wtorek, 12 czerwca 2012

Winogronowe szaleństwo

Witajcie !

Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić moją opinią i moimi wrażeniami na temat napoju winogronowego Vinea.

 

Jak zwykle, moją pierwszą rzeczą, którą robię zwykle wracając ze szkoły, jest sprawdzenie mojej skrzynki. Zawsze z niecierpliwością oczekuję listonosza czy kuriera, który przynosi mi owe cacuszka. Tamtego dnia się zawiodłam, moja skrzynka była pusta. Ze spuszczonymi w dół rękoma i zawiedzioną miną weszłam do domu, gdzie czkała na mnie niespodzianka! A mianowicie 3 duże koperty wypełnione "czymś", gdyż nie wiedziałam jeszcze co otrzymałam. Jak się później okazało były to 3 butelki napoju Vinea.

W ramach testowania na facebooku Vinea Polska wybrała 250 testerów i w ich ręce przekazała ponad 700 butelek napoju. Udało mi się załapać i po otrzymaniu przesyłki zaczęło się wielkie testowanie:

-Pierwszą butelką podzieliłam się z mamą i moim mężczyzną. Oboje byli zachwyceni nieziemskim smakiem winogronowego napoju. 

 -Drugą butelką obdarzyłam kilku znajomych. Nie opędziłam od pytań: skąd masz tak cudowny napój? Gdzie można go dostać? Jaka jest jego cena?

-Natomiast trzecią butelką delektowałam się sama, rzeczywiście smak jest nieziemski, nie mogłam się oderwać od butelki a gdy się skończyła w głowie zostały tylko myśli, które non stop krążyły powtarzając: CHCE JESZCZE!  

Odpowiedzi na zadane wcześniej pytania są proste, otóż:
Napój dostałam w ramach testowania na facebooku, można go dostać w większych marketach takich jak TESCO a jego cena za małą butelkę wynosi 2,20zł natomiast za dużą butelkę 4zł.

Vinea jest winogronowym, gazowanym napojem bezalkoholowym, który w smaku przypomina zwykłego alkoholowego szampana. 

-Nadaje się zarówno starszym jak i najmłodszym. 
-Idealnie nadaje się na imprezach i przyjęciach zarówno dla osób pijących jak i tych, którzy nie mogą.
-Mogą go spożywać zarówno kobiety w ciąży jak i młode mamy, kiedy mają ochotę na szampana a w ich stanie jest to wykluczone.

Mogę z przyjemnością polecić ten cudowny napój. Na pewno sprawdzi się zarówno na przyjęciach jak i dla sprawienia przyjemności samemu sobie :)

Pojemność: 500ml
Cena: 2,20zł

Moja ocena? Z czystym sumieniem 10/10 !

 

4 komentarze:

  1. W kauflandzie jest za 1,99 za litr i 2,70 za poltora

    OdpowiedzUsuń
  2. Podałam cenę, jaka jest umieszczona na FP Vinei na facebooku :)

    ale dzięki za info ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super masz szczescie bo ja niedostalam ani jednej butelki a bylam na liscie testerów,no cóż tak to już jest z ta poczta polska!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety czasem tak bywa. Nie zawsze poczta Polska jest w stanie doręczyć wszystko i w dobrym stanie ;/

    OdpowiedzUsuń