wtorek, 16 października 2012

Małe pudełeczko a wielka niespodzianka :)

Witam wszystkich ! ")

Jak wam mija popołudnie? Ostatnimi czasy pogoda nie dopisuje.. Jest zimno, ponuro i w ogóle nic się nie chce. Jedyną pociechą w te szare dni są paczuszki z próbkami czy kosmetykami do przetestowania, które mój listowy dostarcza mi je co jakis czas :)

A właśnie jakiś czas temu natknęłam się na stronkę ShinyBox. Nie byłam co do niej przekonana wiec wolałam nie ryzykować. Od kąd ruszyła kampania ShinyBox na blogach osób, które skorzystały z tej oferty pojawiły sie pozytywne wpisy na temat pudełeczka. Znajdują się w nim zarówno produkty pełnowartosciowe jak i mini produkty a co najważniejsze pudełeczko jest zupełnie za darmo !
Co prawda trzeba się co nie co natrudzić a mianowicie trzeba zapraszać znajomych do rejestrowania się z linku, który otrzymujemy po rejestracji. Pudełko jest warte 100 ShinyStars. 1 osoba zaproszona = 5 ShinyStars a więc aby otrzymać pudełeczko z kosmetykami należy zaprosić 20 osób.
Wartość pudełka jest zależna od kosmetyków, które się w nim znajdują. Mozna róznież zamówić pudełeczko za pieniądze ale o tym możecie przeczytać na stronie ShinyBox.

Zwracam się do Was z prośbą o rejestrowanie sie z mojego linku:


Dzięki wam będe mogła goscic w moim domu cudowne pudełeczko ShinyBox.

Pozdrawiam czytelników =*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz