poniedziałek, 21 stycznia 2013

Zioła od Ojca Grzegorza :)

Witajcie !



Dawno się nie odzywałam ale wynika to z braku czasu poświęcanemu dziecku jak i nauce przed maturkami :)

Martury próbne napisane, dzidzia śpi więc biorę się za pisanie recenzji ;D



 Moim dzisiejszym poglądom poddam produkt, który otrzymałam w ramach akcji na facebooku "Ambasadorzy Bonimed"  prowadzonej przez profil "Zioła dla zdrowia". Poniżej przedstawiam link do profilu :

 https://www.facebook.com/ZiolaDlaZdrowia?ref=ts&fref=ts


A teraz przedstawię moje wrażenia na temat produktu, który otrzymałam.





Jak widać na fotografiach mamy do czynienia z produktem o nazwie "Pectobonisol", który jest płynem doustnym. 

Stworzony został w celu wspomagania w ostrych i przewlekłych zapaleniach oskrzeli i gardła.
Ma działanie wykrztuśne i osłaniające. Zawiera m.in. śluzy, olejki eteryczne, saponiny. 

Ze względu na to, i dosyć często choruję w okresie zimowym, postanowiłam od razu przetestować otrzymany produkt.

Dawkowanie: Doustnie. Dorośli: 2,5 ml 2-3 razy dziennie. Dzieci powyżej 6 r.ż.: 1,5 ml 3 razy dziennie. Krople można stosować z łyżeczką miodu.

Jak wiadomo od zawsze zioła wpływały na nas korzystnie. Tym razem było tak samo. Po tygodniu stosowania zauważyłam znaczną zmianę, poprawę stanu zdrowia ( mniejszy kaszel oraz zanik bólu gardła ). Pomimo ustania objawów kontynuowałam stosowanie przez 3 dni po czym odstawiłam preparat.

Nie będąc samolubem podzieliłam się lekiem z moją mamą, którą często dopada zapalenie oskrzeli. Po dość krótkim stosowaniu poczuła ulgę i stwierdziła że Pectobonisol faktycznie działa ! :)





Czy poleciłabym go najbliższym? Jak najbardziej, w końcu dobro naszej rodziny jak i znajomych jest tak samo naszym dobrem :)



Z pozdrowieniami i podziękowaniami za możliwość przetestowania produktu - Dianka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz