piątek, 8 czerwca 2012

Wieczorny rytuał z Johnson's Baby Bedtime :)

Witajcie !

Dzisiaj chciałabym się podzielić z wami moją opinią na temat produktu z linii Johnson's Baby Bedtime, a mianowicie kojącym płynem do kąpieli.



W ramach akcji na stronie Johnson's Baby: "Wyzwanie Bedtime" otrzymałam kojący płyn do kąpieli na dobranoc bedtime. Od razu po odebraniu paczki otworzyłam ją. Zapach płynu był niesamowity, nie mogłam się doczekać aż wykąpie w nim mojego maluszka :) Z niecierpliwością oczekiwałam na nasz standardowy wieczorny rytuał. Byłam bardzo ciekawa czy rzeczywiście, jak obiecuje producent, płyn wspomaga spokojny i dłuższy sen dziecka.

Pierwsza kąpiel w płynie Johnson'a  była baaardzo przyjemna. Zapach rozniósł się na cały dom, a piana która się utworzyła sprawiła wiele radości mojemu synkowi. Po kąpieli i karmieniu położyłam maluszka do snu i z niecierpliwością oczekiwałam na rezultaty. Niestety pierwszej nocy nic zaskakującego się nie wydarzyło. Maluszek wstał jak zwykle parę minut po godzinie 2 (kładę go spać o 21) , zjadł a następnie przebudził się po godzinie 5 i nie spał do 7 (standardowo) .
Nic zaskakującego, pomyślałam że to kolejny pic na wodę, ale skoro dostaliśmy całą butlę płynu postanowiłam go dalej kąpać w tym płynie, gdyż maluszek uwielbiał pluskać się w pianie i ten zapach.. mmm. Przenosił nas w krainę rozkoszy.

Następnego dnia po kolejnym wieczornym rytuale jak zwykle położyłam maluszka do spania. I tu niespodzianka ! Synek położony o godzinie 21 wstał dopiero 4:10 ! Niesamowite. Byłam bardzo pozytywnie zaskoczona. Po nocnym karmieniu usnął i spał o dziwo do godziny 8. Pomyślałam wtedy, że jednak producent dotrzymał słowa danego na opakowaniu produktu.

Kolejne noce po kąpielach w tym płynie przynosiły podobne rezultaty a nawet czasami i większe. Mój maluszek potrafi przespać nawet 8 godzin bez przebudzenia. Jestem strasznie szczęśliwa i wdzięczna firmie Johnson's Baby za możliwość przetestowania Waszego produktu.

I jeszcze jedno pozytywne zaskoczenie. Po używaniu tego płynu, mojemu synkowi zniknęła ciemieniucha, której nie dało się zwalczyć żadnym innym kosmetykiem. Daje wieeeelki plus dla firmy Johnson & Johnson za płyn do kąpieli Bedtime !

Z przyjemnością mogę polecić go immym obecnym i przyszłym mamom, które chcą by sen ich dziecka był spokojny i dłuższy.

Pojemność płynu: 500ml
Cena: ok. 21zł

Spokojny sen mojego maluszka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz