poniedziałek, 14 maja 2012

Z mojej skrzynki

Jak już wiecie tematem tego bloga są darmowe próbki i testowanie produktów. Niżej zamieszczam zdjęcia próbek które otrzymałam wraz z linkami do stron, z których możecie je zamówić :)





1. Próbka tamponów probiotycznych Ellen:
2. Próbka tamponów o.b. :
3. Próbka tabletek CelluOFF:


1. Medalik oraz nowenna do Najświętszej Maryi Panny:
2. Próbki wkładek Carefree:
3. Próbki kremów Ziaja (należy wysłać maila z prośbą) :
4. Brelok "Nie wstydzę sie Jezusa":


1. Próbka Colon C:
2. Darmowa mapa Polski K2:
3. Poradnik Falcotto "Jak dbać o stopy dziecka" z miarką do stóp i naklejką na samochód (należy wysłać maila z prośbą) :
4. Próbka słodzika Better Stevia:
5. Próbki mleka następnego HIPP BIO oraz łyżeczka (należy się zarejestrować w klubie maluszka) :



1. Darmowe sadzonki drzew:
2. Darmowy Nowy Testament (przepraszam za złą jakość zdjęcia) :
3. Magnes Fejsmena w ramach akcji na Facebooku:
 4. Karta rabatowa "Dla mamy i maleństwa" ( należy się zarejestrować) :

Na razie to wszystko co otrzymałam, w dalszym ciągu czekam na resztę. Gdy tylko otrzymam coś jeszcze lub znajdę link to automatycznie znajdzie się tu na stronie :) 

Jeszcze jedno. Muszę podziękować pewnemu blogowi:
oraz profilowi na facebooku:
dzięki którym nabyłam owe darmówki.
GORĄCO POLECAM !

Miłego dnia, pozdrawiam ;)

2 komentarze:

  1. Dziękuję za miłe słowa :*
    Powodzenia w blogowaniu :)

    li_lia z Próbeczek

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również dziękuję za linki ze stronami oraz za cenne porady :)

    OdpowiedzUsuń